Het nieuwe winkelcentrum in Waddinxveen mag zich verheugen op de komst van een vestiging van Nelson Schoenen. De schoenwinkelketen heeft een huurovereenkomst getekend voor circa 295 m² in het door a.s.r. vastgoed ontwikkeling ontwikkelde plan, dat in november officieel wordt geopend.
Nelson Schoenen beschikt in Nederland al over 70 winkels. De nieuwe vestiging in Waddinxveen past binnen de strategie van de retailer die gericht is op een verdere groei van het aantal winkels en uitbreiding van de geografische positie. “De centrale ligging, de sfeervolle opzet van het centrumplan en het diverse winkelaanbod met aanwezigheid van horeca maken het nieuwe winkelcentrum tot een ideale locatie voor het openen van een nieuwe vestiging,” aldus Marketing Manager Laura van Dam.
De schoenenformule is een aantrekkelijke partij voor het winkelcentrum. De winkels kenmerken zich door een breed assortiment van dames,- heren,- en kinderschoenen van internationale A-merken als Replay, Timberland, Converse en Nike, aangevuld met een ruim assortiment private label collectie.
Eerder kozen ook HEMA, Albert Heijn, Gall&Gall, Jumbo, Zeeman, Wim Jansen Bloemen, Club Kappers, C&A, Stomerij Perfect, Primera, Mulder Mode, Juwelier Robert den Haag, Beter Horen, ICI Paris XL, Verhage, Bakker Ammerlaan, Banketbakkerij De Vlaam, De Kaashakker, Etos, Lidl, Kruidvat, Blokker, Intertoys, Xenos, Big Bazar, Eyewish, Pearle, La Mer, Greenfield & Co., Tims Shoes en Rabobank Gouwestreek voor de komst naar het nieuwe centrum.