Op 21 december 2013 gaan het kerstgevoel, het goede doel en een geweldige dag met familie, vrienden en kennissen hand in hand. Op deze dag zullen de straten in Waddinxveen, in navolging van steden als Milaan, Londen, Sydney en inmiddels tientallen dorpen en steden in Nederland, rood kleuren.
De Santa Run is een ‘’funloop”; op deze dag zullen honderden Kerstmannen en Kerstvrouwen een eenvoudig parcours van 3 kilometer afleggen. Sommigen zullen dit hardlopend afleggen, sommigen wandelend, sommigen met hond, sommigen met kinderwagen, sommigen met rolstoel maar in ieder geval zal iedereen hetzelfde rode Kerstpak dragen. Met de opbrengst van deze loop zullen meerdere goede doelen gesteund worden.
De Santa Run wordt georganiseerd door de Rotary Club Waddinxveen. Voor slechts € 12,50 kun je je inschrijven om deel te nemen aan dit unieke evenement. Hiervoor krijg je een startbewijs, een Kerstmannenpak en – niet te vergeten – na afloop een eervolle medaille plus een lekker warm drankje. Dit alles samen met gratis start- en finish activiteiten!
Ereprijzen
Geen prijzen voor de snelste Kerstman of Kerstvrouw, wel mooie prijzen voor:
– De best verklede deelnemer of deelneemster
– De grootste groep
– De origineelste groep (een groep bestaat uit minimaal 6 deelnemers)
Tijdwaarneming
Er is geen officiële tijdwaarneming bij de Santa Run. Meedoen is belangrijker dan winnen en plezier staat voorop!
Programma 21 december 2013
10.00 uur Inschrijfbalie wordt geopend, terrein Sniepweg
10.30 uur Start van de warming up. Deze wordt verzorgd door instructeurs van Den Edel sport.
11.00 uur Start Santa Run
11.30 – 12.30 uur Finish en ontvangst. Iedere deelnemer ontvangt een medaille en een warme versnapering.
12.30 uur Verzamelen rond het podium. Er worden verschillende prijzen uitgereikt en namens de Rotary zullen de cheques overhandigd worden aan de goede doelen.
12.45 uur Muziek, gezelligheid en nagenieten
Inschrijven voor de Santa Run 2013 in Waddinxveen kan op verschillende manieren;
Je schrijft je in via de website www.waddinxveen.rotarysantarun.nl. Kies daarvoor onderaan de pagina het gewenste aantal startplaatsen, klik op ‘tickets bestellen’ en vul je gegevens in. Je betaalt direct via iDEAL en ontvangt na afronding een bevestiging. Met deze bevestiging kun je vanaf 12 december je Kerstpak en startnummer ophalen bij het door jou gekozen distributiepunt. Het Kerstpak is leverbaar in een volwassen- en in een kindermaat. Afhankelijk van je keuze zal de juiste maat voor je klaarliggen.
Je schrijft je in bij een van de verkooppunten. Hier betaal je direct en je ontvangt ook direct je Kerstpak en startnummer.
Verkooppunten
SHELL Boonstoppel, Juliana van Stolberglaan 1; ma-vr 7.00 – 21.00 uur, zaterdag 8.00 – 21.00 uur en zondag 9.00 – 21.00 uur
PLUS Zuidplas, Zuidplaslaan 184-186; ma-vr 8.00 – 20.00 uur, zaterdag 8.00 – 20.00 uur en zondag gesloten
Den Edel, Sniepweg 13h; ma-vr 8.30 – 22.00 uur, zaterdag 8.30 – 13.00 uur en zondag 10.00 – 13.00 uur
Clubs en verenigingen
Je schrijft je in via je contactpersoon op je vereniging op school. Je betaalt direct aan je contactpersoon en vanaf 12 december kun je daar ook je Kerstpak en startnummer ophalen. Zie voor meer informatie de pagina ‘scholen en verenigingen’ op de website.
REN MET ONS MEE!