Vanaf 4 januari 2016 is de nieuwe TIP-winkel Groene Hart geopend! In de huidige locatie van het Toeristen Informatie Punt is de belevingswinkel van Stichting Groene Hart toegevoegd. Dit levert de nieuwe naam ‘Toeristen informatie (TIP) winkel Groene Hart’ op.
Door de samenwerking van Woerden Marketing en Stichting Groene Hart en het samenvoegen van beide winkels ontstaat er een breder aanbod voor bezoekers op het gebied van streekproducten en toeristische artikelen. Dit biedt nieuwe kansen voor de exploitant. Het samenvoegen van de Groene Hart winkel met het TIP heeft geresulteerd in een mooie en sfeervolle TIP-winkel Groene Hart. De TIP-vrijwilligers, de medewerkers van de Groene Hart winkel en Woerden Marketing kijken uit naar een succesvolle samenwerking!
De informatievoorziening voor Woerden wordt nog uitgebreid met informatie op locatie zoals beurzen, evenementen en markten, informatiepanelen met een welkomstboodschap en folderlijnen op ‘’high traffic locaties’’ en indien mogelijk digitale informatiezuilen. Dankzij het bundelen van expertise en kennis worden bezoekers van Woerden optimaal geïnformeerd en gastvrij ontvangen.